сөздік оқыту әдістері - оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру
목록으로페이지 정보
작성자Howard 작성일24-09-20 04:39 조회3회본문
сөздік оқыту әдістері - оқыту әдістері туралы ұғым топтастыру [Подробнее...]
Оқыту әдістері туралы мәлімет беру, қолдану жолдарымен таныстыру, дүрыс таңдау принциптерімен таныстыру. Жоспар: Дидактика туралы ұғым, оның негізгі. 50-жылдары Д.О.Лордкипанидзе әдістерді топтастырып үш түрін берді: сөздік, ұғымдар мен іс-әрекет тәсілдерінің мазмұны мен мән-мағынасына орай оқыту. Оқыту құралдары — білім алу, іскерлікті жасау көзі. Олар: көрнекі құралдар, оқулықтар, дидактикалық материалдар, техникалық оқыту құралдары, станоктар, оқу кабинеттері, востребованные профессии в казахстане 2025 зертханалар, ЭЕМ. Әңгімелесу кезінде пән аралық байланыс, пәнді интефиялап оқыту мақсаты да жүзеге аса¬ды. Дүниетану пәніндегі ұғымдар мен ана тілі, су¬рет, еңбек сабақтарында берілетін түсініктердің ара қатысы да байланысып, театр горького астана сайт сабақтаса түседі. Әңгіме үстінде оқушының таным әрекеті жанда¬нады. Оқушы айтуға тиісті ойын дәлелдеу үшін керекті ұғымды басқа түсініктер арасынан іріктеп, жекелейді. Бұл ой қорыту нәтижесінде жүзеге аса¬ды. Алдын-ала әңгіменің түпкі мақсатын ойласты¬рып, оған оқушылардың дайындаған жағдайда ғана әңгіме әдісі нәтиже беріп, тиімді болмақ. Психологтардың пікірі бойынша, оқушылардың жүйелі ойы сөзбен байланысты болғандықтан, ол екеуін бөліп қарауға болмайды. 2.1. Жаттығу әдісінің мәні, заманауи бастауыш сынып мұғалімі эссе мазмұны мен мақсаты 2.2. Жаттығудың мазмұны және түрлері 2.3. Жаттығу жүргізудің әдіс-тәсілдері. Қорытынды. „Тіл дамыту жұмысын жүргізгенде оқушылар сөздік қорын молайту, сөздерді, сөз тіркестері мен сөйлемдерді дұрыс құрай білуге үйрету" деумен бірге, сөйлем құрағанда айтылмақшы ойына байланысты синоним сөздерді таңдау, сөздік жұмыстарын жүргізуді ескертеді [1]. Ал Н.А.Купина сөйлеуге үйрету үдерісінде ең маңызды орын алатын материал—лексика деп есептейді. [2].Белгілі бір тілді мегеру үшін лексиканы оқытудың өзіндік ерекшелігі бар. Ол үшін лексика туралы алған ұғым әрқашан грамматиканы оқыту барысында кеңейіп, тәжірибелік маңызы ашыла түсуі керек. Оқыту әдістері дидактика категорияларының бірі ретінде Орындаған Сахышов А.А. Кусайнов К.К. Сапарбек Б. Рахатулы А Жанасбай Ә Габдуллина Айымгул Доспол Данияр Карина Аида Place your logo here 1 1. Оқыту әдістері дидактика. Пән:Педагогика Күні: жыл Тобы: ББМ03 Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Сабақ мақсаттары Алдыңғы тақырып Колледж: Ы.Алтынсарин атындағы Рудный әлеуметтікгуманитарлық колледжі Мұғалімнің есімі:Турагулова Б.Т. Қатысқандар саны: 24 Қатыспағандар саны:0 Оқыту әдістәсілдері және құралдары, оқыту әдістерінің жүйелену жолдары, білім алудың көзіне қарай топтастырылған оқыту әдістері туралы біледі түсініктері біледі Оқушылардың басым бөлігі: Оқыту әдістерін жүйелеу жолдарын меңгеріп сипаттайды, ажыратады Кейбір оқушылар: Білім алудың көзіне қарай топтастырылған сөздік, көрнекілік, әдістерді дәлелдеп Окушылардын оку танымдык әрекетін ұйымдастыру, ынталандыру әдістері. Оқыту әдістері, тәсілдері және құралдары туралы ұғым. 2. Оқыту әдістері және оларды жіктеу проблемасы. 3. Оқушыларға білім беретін дерек көздеріне сәйкес топтастырылған әдістер: сөздік. Сөздік әдістерді қолдануда оқушылардың алатын білім көзі, мұғалімнің немесе оқушылардың сөзі болып табылады. Оқушылар тек пассивті тыңдаушы ғана емес тыңдау барысында олардың ойлау әрекеті дамиды. Оқыту әдістері дидактика категорияларының бірі ретінде Орындаған Сахышов А.А. Кусайнов К.К. Сапарбек Б. Рахатулы А Жанасбай Ә Габдуллина Айымгул Доспол Данияр Карина Аида Place your logo here 1 1. Оқыту әдістері дидактика. Оқыту әдістері дидактика категорияларының бірі ретінде Орындаған Сахышов А.А. Кусайнов К.К. Сапарбек Б. Рахатулы А Жанасбай Ә Габдуллина Айымгул Доспол Данияр Карина Аида Place your logo here 1 1. Оқыту әдістері дидактика. Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру: Оқыту әдістерінің көптүрлілігі, оларды топтастыру: Математикалық ұғымдар туралы: Оқыту әдістері және оларды жіктеу проблемасы. Сөздік әдістерді қолдануда оқушылардың алатын білім көзі, мұғалімнің немесе оқушылардың сөзі болып табылады. Оқушылар тек пассивті тыңдаушы ғана емес тыңдау барысында олардың ойлау әрекеті дамиды. 2.1. Жаттығу әдісінің мәні, мазмұны мен мақсаты 2.2. Жаттығудың мазмұны және түрлері 2.3. Жаттығу жүргізудің әдіс-тәсілдері. Қорытынды. „Тіл дамыту жұмысын жүргізгенде оқушылар сөздік қорын молайту, сөздерді, сөз тіркестері мен сөйлемдерді дұрыс құрай білуге үйрету" деумен бірге, сөйлем құрағанда айтылмақшы ойына байланысты синоним сөздерді таңдау, сөздік жұмыстарын жүргізуді ескертеді [1]. Ал Н.А.Купина сөйлеуге үйрету үдерісінде ең маңызды орын алатын материал—лексика деп есептейді. [2].Белгілі бір тілді мегеру үшін лексиканы оқытудың өзіндік ерекшелігі бар. Ол үшін лексика туралы алған ұғым әрқашан грамматиканы оқыту барысында кеңейіп, тәжірибелік маңызы ашыла түсуі керек.
өзіңе сен цитата, өзіңе сен өзіңді алып шығар ақылың мен қайратың екі жақтап қалақай шөп, қалақай в гинеколог казакша сейфуллина, 404 бассейн, бассейн разовое посещение процессинговая компания это мүгедектер күні қашан, 3 топтағы мүгедектерге жеңілдіктер ultraformer алматы, смас лифтинг цена алматы оразаны бастап тастап кетсе, оразаны бір күн ұстамаса не болады көшедегі қауіпсіздік ережелері балабақша, қауіпсіздік туралы тақпақтар
дайын үй жұмыстары 8 сынып алгебра
математика тарихы
әр елдің амандасуы слайд
міндетті биометрия деген не
мясо каких животных нельзя есть в исламе
.
==============================================================
~~~~~ ускоренное досудебное расследование ~~~~~
==============================================================
.